კლასი Vİİİ
პედაგოგი-მანანა
გომელაური
თემა - არაბთა სახალიფო
მიზანი
|
აქტივობა
|
დრო
|
ორგანიზება
|
რესურსები
|
შეფასება
|
მოსწავლეები გააანალიზებენ ისლამისა და სახალიფოს წარმოშობის მიზეზებს
|
1.მოსწავლეებს ვთხოვ გაიხსენონ რა იციან ზოგადად ისლამური სარწმუნოების,ზოგადად
არაბების შესახებ
|
5 წუთი
|
მთელი კლასი
|
|
|
2. მოსწავლეებს მივაწვდი ინფორმაციას ისლამის წარმოშობის შესახებ
|
5 წუთი
|
მთელი კლასი
|
მასწავლებელი,რუკა, დაფა,ცარცი
|
|
|
3.ვთხოვ მოსწავლეებს წაიკითხონ N8 პარაგრაფში ავტორისეული ტექსტი ისლამის
წარმოშობის შესახებ
|
5 წუთი
|
ინდივიდუალურად
|
|
|
|
4ვსვავ შეკითხვებს წაკითხული მასალის შესახებ
|
5 წუთი
|
მთელი კლასი
|
|
კომენტარები
|
|
5.ვყოფ კლასს ჯგუფებად,ვანაწილებ როლებს და ტიტოეულ ჯგუფს ვაძლევ დავალებას:
წაიკითხონ სახელმძღვანელოში მოცემული წყაროდა ტექსტისა და წყაროს შეჯერებით გადმოსცენ
ძირითადი დებულებები
|
|
|
|
|
|
6. ჯგუფის ლიდერები კლასის წინაშე წარმოადგენენ წყაროს ძირითად დებულებებს
და ჩამოწერენ დაფაზე
|
5 წუთი
|
|
ინდივიდუ-ალური
|
|
|
7.ვთხოვ მოსწავლეებს,რომ დაფაზე ჩამოწერილი დებულებების მიხედვით დაწერონ
ნახევარგვერდიანი თხზულება:’’ისლამის წარმოშობის მიზეზები’’
|
10 წუთი
|
ინდივიდ-უალური
|
|
|
|
8.ნაშრომებს ვასწორებ გაკვეთილის შემდეგ
|
|
|
|
წინასწარ შემუშავებული კრიტერიუმების მიხედვით
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий